Dzis natchnela mnie mysl, by wyrazic co drzemie we mnie, a szczegolnie jakie pomysly przebiegaja po mojej glowie a moze przelatuja?!

Tuesday 6 March 2012

DESER CZEKOLADOWO-MIGDALOWY


Mial byc przepis na walentynki, wyszedl na Dzien Kobiet, wybaczcie, ale po sprobowaniu mam nadzieje ze mi wybaczycie. 
Przepis jest na 2 kokitki, ale dla mnie wyszlo tego wiecej, nawet ze 4. Kochani to juz od was zalezy w czym je schlodzicie, rozmrazaja sie bardzo szybko i szybko tez znikaja z talerza.

50g ciemnej czekolady
1 jajko
25 g cukru pudru
75 ml smietany kremowki
kropla olejku migdalowe lub likieru migdalowego
prazone platki migdalowe ok 3 lyzek


Czekolade rozpuscic w kapieli wodnej, smietane ubic z olejkiem migdalowym, dodac zoltko i schlodzona  czekolade, jezeli alkohol to teraz, prazone platki migdalowe. Bialoko ubic, dodawac powoli cukier az bedzie sztywne, powoli dodac do smietany. Przekladac do kokitek albo do miseczek deserowych. Schlodzic przez min 3 godziny w zamrazarce. Podawac udekorowane wg uznania.  Smacznego 

No comments:

Post a Comment